Onze Kwaliteitsbeleid

  • Gebruik maken van zich ontwikkelende en actuele technologieën en nauwkeurig de ontwikkelingen in de sector volgen, de productkwaliteit continu verhogen en een productie produceren die de verwachtingen van de klant overtreft.

  • Om latere ongemakken te voorkomen door op de snelst mogelijke manier de meest geschikte, nauwkeurigste en meest economische oplossingen te creëren.

  • Een betrouwbaar bedrijf zijn dat de behoeften en verwachtingen van de klant op het hoogste niveau vervult.

  • Een voorbeeldige organisatie zijn die de samenleving en het milieu waarin we leven respecteert, door de continuïteit van ons kwaliteitsbegrip te waarborgen om onze kwaliteitsdoelstellingen te bereiken in overeenstemming met ons beleid.

  • In overeenstemming met ons beleid alle noodzakelijke trainingen aanbieden om onze doelen met onze medewerkers te bereiken, een geschikte werkomgeving bieden en een familie zijn door dit met technologie te ondersteunen.

  • Bijdragen aan de economie van het land met de servicekwaliteit die we bieden, door onze ervaring en kennis uit te breiden.

  • Klanttevredenheid garanderen door onze medewerkerstevredenheid en servicekwaliteit.

  • Maximale communicatie en efficiëntie garanderen met een systeemaanpak in proces en management.

  • Continue verbetering op basis van efficiëntie duurzaam maken.

  • Een effectief besluitvormingsmechanisme bieden door medewerkers en leveranciers toe te voegen onder duurzame voorwaarden.

  • Leiderschapskwaliteiten overbrengen aan al onze medewerkers, met een bedrijfsvoering die gebaseerd is op strategieën.

  • Als bedrijfsleiding verbinden wij ons ertoe de continuïteit van het kwaliteitsmanagementsysteem te waarborgen.